piątek, 4 lutego 2011

"Twórcze" tworzenie czyli "tchnęło"mnie...

Całkiem niedawno zalogowałam się w "Krainie Czarów" (http://www.decoupageforum.bb4u.pl/) i się zaczęło!!!  Wszelkie wolne pieniądze inwestuję w materiały do decu. Wchłonęło mnie. Czas wolny (trochę go mało) poświęcam nauce różnych nowych tricków decu. Wychodzi różnie, bede wklejać w miarę tworzenia. Dziś zdjątka z zakupów (oczywiście tylko co ciekawsze) i pierwsze "dzieło" z 2-składnikowymi crakami (pokazuję tylko jako dzieło treningowe).

Pierwsze 4 zdjęcia to zakupy: papiery pakowe (podobały mi się chociaż jeszcze nie wiem co nimi okleję), serwetki z turkusem i symppatyczna taśma klejąca też jeszcze nie wiem do czego ale od przybytku głowa nie boli!!! Kolejne zdjęcie to śmieszne "dolarowe" chusteczki do nosa i drugie słodziutkie w różyczki. Trzecie to super "tulipy", które juz ponaklejałam (tylko schną). I za namową Czarodziejek z "Krainy Czarów" zadobyłam komplet nożyków w "Biedronce. Cena rewelka, bo tylko 19,90 zł , a wykorzystam je do robienia szablonów, bo przecież muszę pobawić się masą strukturalną. To zakupy... a jeszcze poza zdjęciem w warsztaciku zadomowiły się nowe bejce i pudełeczka (te zrobione przez "małe chińskie rączki") z Empiku, wałeczki i coś tam jeszcze.





To jest mój pierwszy treningowy Crack 2-składnikowy.

A to pudełeczko z turkusowej serwetki z lekkim podmalowaniem bieli dla kontrastu.

Pozdrawiam czytających i do zobaczenia niedługo =, bo nowe pudełeczka schną....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz